01.04.2016

Alustasime Pipiga Those Bum Knees kursust, et tegeleda just tagajalgade tugevdamisega seotud harjutustega. Sain teada Pipi võimaliku diagnoosi liigeste osas ja pean mõtlema, mida ette võtta. See blogi on minu viis asjaga toime tulla (loodetavasti) 🙂

Kõik postitused saavad olema enam-vähem samas formaadis ning eesmärgiks on välja selgitada mis harjutused ja tegevused võivad Pipile valu või liigset väsimustunnet tekitada. Kord kuus teen ülevaate tulemustest ning loodetavasti hakkab asi paremuse poole liikuma 🙂

Tähelepanekud: –

Kord kuus

Kaal: 15,6 kg

Kintsu ümbermõõt: vasak 33 cm ja parem 32 cm

Igapäevane

Jalutuskäigud
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: 3,5 km
– õhtu: –

Füsioteraapia harjutused
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: (ei mäleta kahjuks)

Muud harjutused:  (ei mäleta kahjuks)

Lisasöök: –

Ilm: päike

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist:  (ei mäleta kahjuks)

 

 

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s