2. nädala kokkuvõte (8.-14. aprill 2016)

Nii, nüüd on möödas 2 nädalat sellest, kui ma sain teada, et Pipil võib olla hüpermobiilsuse sündroom ja samuti on möödas 2 nädalat sellest, kui me alustasime Those Bum Knees kursusega. Julgen väita, et siiani on läinud hästi ja meeleolu on hea 🙂 Mis me selle 2 nädalaga saavutanud oleme?

  1. Pipi ei frustreeru enam nii kergesti. Minu jaoks on see ülioluline edusamm. Temaga on palju mõnusam koos elada, veelgi mõnusam on harjutusi teha. Varem hakkas Pipi iga pisi asja peale frustreerunult vinguma, seda enam ei ole. Ainult vahel, kui ta väga elevile läheb 🙂 Mis minu meelest aitas? See, et ma ei jaluta temaga nii pikalt, et ta silmnähtavalt ära väsiks. Ja kui ma märkan, et ta hakkab väsima, siis liigume tema tempoga. Väga hästi töötab meie jaoks see lahendus 🙂
  2. Pipi puhkab ja magab päeval. Jällegi on tegu suure edusammuga. Varem ma mõtlesin, et jeerum kui energiline koer mul on! Jalutan temaga metsas 4-5 km ja ikka sahkerdab kodus edasi. Nüüd, olles natuke asja uurinud, olen ma targem. Nimelt, juhul kui tegu on tõesti hüpermobiilsuse sündroomiga, tekitab liigväsimus laste poolt teada tuntud “kasvuvalude” sarnase tunde. Seda on täheldatud inimeste puhul ja võib eeldada, et koertele kehtib sama. Kindlasti on palju faktoreid, mis seda mõjutavad, aga, arvestades Pipi tüütut ja kiuslikku käitumist peale jalutuskäike, arvan, et just sellise väsimuse ja valudega võib tegu olla. Nüüd me jalutame lühemalt, võimleme ja Pipi ei ole enam kiusupunn. Success!
  3. Mina olen ise palju osavamaks muutunud. Oskan Pipit võimlemise ajal rahulikuna hoida ja palju paremini juhtida 🙂
  4. Ma olen aru saanud, kui koormav on SK trenn koertele! Kuna eelmisel nädalal oli SK trenn natuke liiast Pipile, siis seekord läksin trenni oluliselt rohkem ettevalmistatuna. Mul oli välja kirjutatud, kui palju peatuseid kõrvalkõnni ajal teeme, mis harjutusi me teeme ilma põhiasendita, mis harjutusi me järjestikku teeme jne. Kui ma endale seda nimekirja koos kõikide kordustega kirja panin, siis taipasin, et tavalises SK trennis on liiga-liiga palju füüsiliselt koormavaid elemente nagu istu-seisa, istu-lama jne. Oluliselt rohkem kui oleks mõistlik teha. Quality over quantity oleks märksa targem lähenemine ja oluline nii vaimselt kui ka füüsiliselt.

Nüüd algab uus nädal. Mul on juba uued harjutused taskus, peame neid nüüd tegema hakkama. Proovin lähipäevadel selle aja leida, et praeguseni tehtud harjutused ka seletustega siia blogisse üles saada, nii et stay tuned!

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s