18.04.2016

Tähelepanekud: Täna oli massaažipäev, mis tähendab, et jalutamas me õhtul ei käinud. Piinlikult kaua on viimasest massaažist möödas, lausa 2 nädalat. Alustasin siis vasakust küljest ja minu suureks rõõmuks ei olegi ma Pipi kintse nii pehmena tundnud 😀 Oh seda rõõmu. Parem külg oli märksa rohkem pinges. Mitte hullusti (vähemalt Pipi mõistes), aga ikka oluliselt rohkem kanged olid lihased. Ei tea, kas see võib sellest olla, et näiteks istu-seisa harjutuste ajal üritab Pipi vasakut jalga säästa ja pingutab rohkem parema jalaga? Esiotsaga on kõik tip-top. Hästi meeldiv üllatus oli see, et Pipi lasi puusade ümbrust mudida – see on meie jaoks ikka probleem olnud. Samas kandade katsumine talle väga ei istunud täna.

Ja siin see on! Video tasakaalusiilidega 🙂 Jep, neli siili, neli käppa! Esimene katse nelja siiliga nii et andestage natuke kõver selg 🙂

 

Ja siin on meie kolmanda nädala kursuse kodune ülesanne. Kahjuks olen liiga väsinud, et kommentaare lisada, proovin meeles pidada ja mõni teine kord juurde kirjutada* 🙂

*Nii, nüüd ongi see teine kord kommentaaride kirjutamiseks.
1) Esimene harjutus on raskuskeskme nihutamine. Meie eesmärk on rohkem raskust lükata vasakule tagumisele jalale, selle jaoks on diagonaalse esijala all väike kõrgendus. Nagu näha, siis Pipi lükkab selle harjutuse ajal tagajalad väga harki. See ei ole hea ning harjutus ei täida eesmärki – peame mingit muud moodi seda raskust nihutama 🙂
2) 0:12 algab teine raskuskeskme nihutamise harjutus. Jällegi on eesmärgiks saada rohkem raskust Pipi nõrgemale ehk vasakule küljele. Parema esijala all on tasakaalupadi, parema tagajala all on poroloon. Kui me tõstame parema külje natuke kõrgemale + lisame natuke ebastabiilsust, siis läheb rohkem raskust vastasküljele + tegeleme natuke intensiivsemalt siselihastega. Loogiline 🙂 See harjutus läheb natuke paremini, algul on jälle Pipi jalad väga harkis, aga asi paraneb 0:15 ja 0:20 on raskus juba väga ilusasti vasaku tagumise jala peal.
3) 0:28 algab kolmas variant raskuse nihutamisest, kus esiots on palju kõrgemale tõstetud. Ideaalis peaks raskuskeskme nihutamist tegema täpselt nii kaua (või vähem) kuni koer hakkab eest ära astuma. Harjutust tehes aga hindasin 0:35 toimunud astumist liigseks maiuse sooviks. Kuna tegu on sümmeetrilise harjutusega, siis teeme kordamööda raskuse viimist paremale ja vasakule.
4) 0:28 on siis neljas variant (jah, neid variante on niiiiii palju!) raskuse nihutamisest, kus esikäpad on kõrgemal ja paneme mingi kõrgenduse tegelemist vajava vastaskäpa alla. Meie tegeleme vasaku jalaga, järelikult kõrgendus läheb parema jala alla, et rohkem raskust vasakule jalale läheks. Voila!

Jalutuskäigud:
– hommik: 2,1 km (metsas, rannas, rihmast lahti)
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: –

Füsioteraapia harjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Külg kõrgemal

Esikäpad ebastabiilsel pinnal

Tagakäpad ebastabiilsel pinnal

Raskuskeskme liigutamine

2x üks esikäpp kõrgemal

Tagurdamine

Istu-seisa

2x 7

Kehatunnetus

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust

Muud harjutused: mäng ca 10 min

Lisasöök: Kongi-jagu Dr Stern pasteeti

Ilm: Pilves

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: –

Massaaž? Jaaa, jaaaa, jaaaaaa

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s