22.04.2016

Tähelepanekud: Täna hommikul midagi füüsiliselt erakordset ei juhtunud, küll aga tahaks eputada oma treenimisoskustega. Nimelt on mõlemad koerad mul SUURED varesesõbrad ja mere ääres, kus me jalutamas käime, leidub alati täpselt paras ports vareseid. Iseenesest ei ole mul mitte midagi selle vastu, kui koerad vareseid kimbutavad, aga ilmselgelt ma tahaks, et nad teeksid seda kontrollitult ja mitte ei tormaks varest nähes ummisjalu jumal teab kuhu. Selle nimel käisin terve aasta nii, et kui juhtus vares silmapiirile ilmuma, siis kohe avanes maiusekoti suu maagilisel kombel. Praeguseks on mul kaks koera, kes varest nähes mulle otsa vaatavad ja nö tagaajamiseks luba küsivad. Täna hommikul juhtus aga nii, et magasin Pipi loaküsimise hetke maha, sest koristasin parasjagu Kino järelt. Mõni hetk hiljem ajasin selja sirgu ja hakkasin Pipit otsima, nägin teda siis mitukümmend meetrit eemal tuhatnelja varest taga ajamas. Kutsusin ja Pipi pööras kannapealt ümber ja tuli minu juurde. Kui see ei ole töövõit, siis ma ei tea, mis on 🙂

Õhtu meil aga nii hästi ei läinud. Kuidagi jäin jalutades unistama ja väsitasin Pipi liiga ära. Pipi hakkas peatuseid tegema, kõndisime aeglaselt, aga ikka jõudsime staadiumisse, kus Pipi Kino kiusama hakkab. Põhimõtteliselt näeb see niimoodi välja, et Kino on Pipi järamisobjekt ja Pipi on nii fokuseeritud oma tegevusele, et tema tähelepanu on väga raske kõrvale juhtida. Parim meetod on siiski ennetamine. Mõni tund hiljem proovisin oma põlvekursuse kodutöö jaoks videot teha ja see oli ka hale ebaõnnestumine. Pipi võib vahel minu jaoks päris raske koer olla, eriti siis, kui tema arvab, et seista tuleb ka nii, et jalad liiguvad. Üks võte on tal näiteks kohal hüppamine või siis hästi kiirete liigutustega tippimine. Ja täna õhtul esines kõike. Loobusin üritusest ja lähen hoopis magama ära. Hommik on õhtust targem. Peaks need ebaõnnestumiste videod ära märgistama ja ühte videosse kokku panema. Ma arvan, et päris vaimukaid lõike oleks 😛

 

Jalutuskäigud:
– hommik: 1,8 km (rand, mets, rihmast lahti)
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 3,3 km (metsas, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Külg kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 2x EK U, 2x EK TP 2x

Tagurdamine

Istu-seisa

Kehatunnetus

Muud

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK, TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK, TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: Kongi-jagu Dr Stern konservi

Ilm: Pilves, vihm

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 20 min/ 10 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s