24.04.2016

Tähelepanekud: Nädalavahetused on jube nadid selles osas, et ma ei ole suutnud mingit rutiini välja töötada ja toimetan nii kuis juhtub. Tavaliselt lõppeb asi sellega, et ma jõuan Pipiga suhteliselt vähe tegeleda, sest nädala sees kuhjub nii palju asju, mis on vaja nädalavahetusel ära teha. Nii juhtus ka täna. Käisin vanema koeraga võistlemas (me jõudsime agilitys A3 võistlusklassi, jeeeee!) ja Pipi oli ka kaasas. Ma ikka võtan Pipi autost välja ja teeme temaga ka erinevaid asju, jalutame, mängime, teeme harjutusi, aga ikkagi tuleb päeva lõpuks liiga palju autopuuris veedetud tunde 😦 Samas ei tahaks Pipit terveks päevaks üksi koju ka jätta, sest siis ei saaks ta mingit tegelemist.

Jällegi, meil suuri füüsilisi saavutusi ei ole, millega eputada. Küll aga olen rõõmus, et Pipi mängis minuga TAKO hallis. Kuna Pipi jaoks on see raske keskkond, inimesed ja koerad ümberringi, siis esimese asjana loobub ta mängimisest. Nii kaua kui ta on nõus mängima on kõik okei. Ja täna ta mängis. Mitu korda 🙂 Jeee!

Ah, et miks meil füüsilisi saavutusi ei ole? Asi on nimelt sedasi, et viimastel päevadel on Pipi natuke väsinud tundunud. Mitte midagi pabistamisväärset, aga väga palju harjutuste korduseid justkui ei jaksa teha. Ma olen päris kindel, et tegu on sellise klassikalise algaja tervisesportlase teemaga:. Algul (eriti peale uut aastat) alustad hullu tuhinaga, sest suveks on ju vaja vormi saada. Algul on ka palju energiat, muudkui aga teeks. Siis teed sporti kaks nädalat ja äkki tunned, et kogu keha on väsinud ja pead natuke hoo maha võtma, et sellest künkast üle saada. Pipi väsimus tundub täpselt seda masti algaja tervisesportlase väsimus olevat 🙂 Nii et me teeme küll natuke harjutusi, aga mitte liiga palju 😀

Jalutuskäigud:
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 2,2 km (künklikus metsas, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Külg kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

3x EK & TK TP S

Tagurdamine

Istu-seisa

1x 7 TP S

Kehatunnetus

Muud

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK, TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK, TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: mäng 10 min, Kino-Pipi väga aktiivne mäng 5 min, põhiasendid 6 tk, keerutamised

Ilm: vihmane 😦

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 6 h/15 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s