26.04.2016

Tähelepanekud: Fiuh… Pääsesin kergelt. Hommikul ei paistnud Pipil midagi viga olevat. Igaks juhuks jalutamas ei käinud, käisime hoopis aias, et Pipi saaks liikuda täpselt nii nagu ta ise heaks arvab. Kuna olek tundus hea olevat, siis proovisime lihtsalt esikäppadega oa peal seismist (ei mingi ülepingutamiseta). Tahtsin ka ise enda füsioteraapia harjutusi teha. Loomulikult on mul enda võimlemiseks sama varustus mis koertega võimlemisekski. Ja loomulikult oli elevus suur, kui Mari ise võimlema hakkas 😀

Jeerum, jeerum. Tegin nüüd õhtul jällegi põlvekursuse kodutööd ja no nii kaua võtab aega. Ma küll ei kujuta ette, kui kaua ma sellises tempos vastu pean 😀

Käisime Kinoga agility trennis ja tavaliselt on Pipi mul ka seal kaasas. Peale trenni teeme seal platsi läheduses Pipiga harjutusi. Hästi tore oli täna 🙂 Meil Pipiga on mänguga väga raske olnud, ta ikka pikalt ei saanud aru, mis asi see sikutamismäng on. Aga täna varastas mul taskust mänguasja, et mängida! Ja niimoodi lustis seal mänguasja teises otsas, hästi lahe 🙂 Autosse hüppas täna ise, jeee! Kõik tundus üldse tip-top olevat.

Postitan siin ka siis oma “kaua tehtud kaunikese” põlvekursuse kodutöö. Kommenteerida jällegi ei jõua, teen seda ilmselt homme. Ütleme nii, et vigu on rohkelt, hakake otsima 😉

Nii, oodatud kommentaarid 🙂 Esimesed 30 sek on ebastabiilsel pinnal seismist. Selle nädala ülesanded põhinevad kõik sellel, et nüüdseks oleme valmis terve koera keha ebastabiilsele pinnale viima. Kui on suur uba, siis võiks koer tervenisti oa peal seista, minul seda varianti ei ole. Ilmselt oleks mul võimalik saada Pipi oma keskmist mõõtu oa peale nii esi- kui ka tagajalgadega, aga praegu me küll veel selleks valmis ei ole 🙂 Nii, seismise juurde tagasi. Pipi seisab ilusasti ühtlaselt, liigset nihelemist ei ole (nihelemine tuleb ebamugavustundest), selg on sirge. Ainus mitte nii positiivne asi on see, et Pipi upitab ettepoole ja seetõttu läheb palju raskust esijalgadele. Järgmine kord võiks üritada Pipi pea näiteks üles tõsta, siis läheb raskus rohkem tagajalgadele.

0:31 algavad sama seadistusega raskuse nihutamise harjutused. 0:34 hoian oma kätt liiga kõhu peal, võiks olla madalamal puusa peal. See jama jätkub läbi harjutuse 🙂 0:45 astub Pipi kõrvale, võimalik väsimus ja lõpetame harjutuse. 0:54 alustame istu-seisa harjutusega ja 1:00 on näha, et kas minu asend või Pipi nõrkus ajab tal selja täitsa kõveraks 😦 Kogu harjutuse jooksul on näha, et Pipi niheleb oma parema tagajalaga, vasak tagajalg vajub kuidagi liiga padja serva alla ja üldiselt on antud harjutus Pipile ebamugav. Mitte tingimata raske, aga see padja-oa kombinatsioon ei tööta hästi.

Eelmisest nädalast jäime “istuma” 😀 ja pidime ühe harjutuse uuesti esitama. See, kus püüame raskust nihutada ühe külje kõrgemale tõstmisega. Minul oli nüüd eesmärgiks tõsta mõlemad esikäpad ja üks tagajalg kõrgemale. See algab videos 1:18 ja 1:19 on näha, kuidas Pipi võtab paremalt jalalt raskuse ära. Kuigi me tahame rohkem raskust viia vasakule, siis osa raskust peaks siiski jääma paremale. Sama jälle 1:25. 1:40 sama probleem aga peegelildis, jätkub läbi kogu harjutuse. Järelikult ei ole Pipi veel piisavalt stabiilne sellise harjutuse jaoks ja proovime teha edaspidi nii, et ikkagi mõlemad tagakäpad on ühel tasapinnal.

Jalutuskäigud:
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 2,3 km (metsas, laudteel, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Külg kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 4x EK siilidel, TK TP V;
2x EK U, TK TP S

Tagurdamine

 paar korda üle pulga;
2x 2m

Istu-seisa

 1x 5 EK U, TK TP S

Kehatunnetus

Muud

seismine EK U, TK TP

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK, TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK, TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Lisatoit: Kongi jagu Dr Stern pasteeti, peotäis kanapihvi

Muud harjutused: natuke kõrvalkõndi, mäng 10 min

Ilm: vihm

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 1,5 h/10 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s