02.05.2016

Tähelepanekud: Täna unustasin end hommikul jälle jalutama ja kõndisime suts liiga pikalt. Õnneks tabas Pipit väsimus alles kodutänavas. Avastasin ka sellise kurva tõsiasja, et minu kilometraaži mõõdik endomondo ei tööta eriti usaldusväärselt. Ma ei ole eriti viitsinud meie radu kaardilt vaadata ja olen lihtsalt tuimalt neid kilomeetreid usaldanud. Täna aga hakkasin kaarte vaatama ja selgus, et näiteks eilsel jalutuskäigul hakkas endomondo alles peale mitmesaja meetri läbimist tööle. Argh. Ehk siis eilsed Pipi väsimusmärgid võisid kilomeetrite poolest täiesti õigustatud olla. Nojah, eks peab siis pingsamalt silma peal hoidma.

Muide, eile õhtul tegime Pipi seljale venitusharjutusi ja täna tõmbles seljalihas vähem. Aaa, ja täna istus Pipi kaks korda suvalisel ajal täiesti korrektselt. Mu rõõm on suur sellistel hetkedel 🙂 Jama on aga see, et ikkagi õnnestus millegagi Pipi niimoodi ära tüüdata, et õhtul oli ta Kino suhtes üsna ebaviisakas.

Täna tegime küllaltki mitmekesiseid harjutusi. Kavalette tegime, roomamist ja tasakaalulaual taidlesime. Õhtul tahtsin Pipiga natuke rohkem istu-seisa harjutusi teha, aga tasakaalulaual hakkas jalg värisema ja pidasin targemaks sellega õhtu lõpetada. Tegime ka põlvekursuse kodutöö video, mis ongi suuresti tasakaalulaual seismine ja tunnelist läbi roomamine. Tasakaalulaua harjutusega ma eriti rahule ei jäänud. Pipi hoiab väga tagumisi jalgu keha all, selga hoiab küürus ja vajub väga esimeste käppade peale. Ilmselt pean tasakaalulaua kuidagi stabiilsemaks muutma. Üks kodune ülesanne oli ka nelipealihase (loodan, et tõlkisin õigesti, inglise keeles on quadriceps) katsumine harjutuse ajal. Päris põnev oli, lihas tõmbus pingule iga väiksema võbelusega ja lõtvus tasakaalu saavutades. Ma ei ole küll veel kindel, kas just seda pidingi tundma 🙂

Roomamine oli põnev. Pipile ikka väga meeldivad padjad. Eriti tema jaoks uued padjad. Mul võttis tükk aega, et talle selgeks teha, et me ei hüppa patjade peal, ei ürita teha istu-seisa harjutust ja ei jookse ringi nagu pöörased 😀 Minu naermine kõrval ei parandanud olukorda.

Jalutuskäigud:
– hommik: 3,0 km (rannas, enamus rihmast lahti)
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 1,5 km (põllul, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Külg kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

1x EK&TK TP

Tagurdamine

Istu-seisa

2x 7 EK&TK TP

Kehatunnetus

 5x kavaletid

Muud

 3x roomamine 3x seismine TL

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK, TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK, TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: keerutamised ja kaheksad

Lisasöök: –

Ilm: päike ja nii soe 🙂

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 2h / 1 h

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s