04.05.2016

Tähelepanekud: Postitused tulevad kerge hilinemisega, sest me oleme Pipiga oma edusammude üle nii suures joovastuses olnud, pidutsenud ja puhanud 🙂 Sain meie tulemuste kohta põlvede kursuse koolitajalt tagasisidet ja selgus, et 2-3 cm kintsu läbimõõdu suurenemine on täiesti realistlik, aga seda ei tasu iga kuu oodata. Mis on muidugi kurb, kindlasti oleks tore näha, kuidas Pipi kintsud lõpmatuseni paisuvad 😀

Tänane põhiline tähelepanek on see, et Pipi oli väga rahulik tänases SK trennis. Osaliselt oli see kindlasti tingitud mõnusast soojast ilmast, aga osa, ma loodan, oli ka tänu meie eilsele jalutuskäigule Emma ja Ronniga. Pipiga on alati lihtsam, kui tal on meeldivaid kogemusi olnud ja ei ole mingit närvilisust enne trenni olnud. Siinkohal mainin ka ära, et tänu igakülgsele võimlemisele on Pipile trennis väga paljud harjutused lihtsad, mis teistel raskelt tulevad. Igasugused külgliikumised ja kohapeal pöörded on meie leivanumber 😛

Täna me eriti võimlemisharjutusi ei teinud, SK on piisavalt raske 🙂 Küll aga otsisime ühte põlveliigese osa, mille inglisekeelne nimetus on patella, eesti keeles vist kederluu (ma ei tea, kas saan sõnaraamatut usaldada sellise asjaga). Pilt on toodud all ja võetud sellelt lehelt.

luxating_patella-1_2009

Patella tuvastamine oli meil põlvekursuse kodutöö. Ja lõpuks, peale pikki otsinguid õnnestus mul patella leida. Jessss. Eile tehtud ja täna postitatud videos on ka meie kontrollitud allamäge kõndimine, mis aitab nelipealihast treenida (ingl k quadriceps), ja istu-seisa nii, et tagajalad on kõrgemal. Ma algul arvasin, et Pipi ajab sellise istumise juures tagajalad väga harki, mida ta algul ka tegi, aga hiljem korrigeeris oma istumist (0:50) ja esimese korra kohta tuli meil harjutus päris ilusasti välja. Nüüd peame sellise seadega rohkem harjutama ja lõpuks saame ehk tagajalad natuke kõrgemale tõsta.

Jalutuskäigud:
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: 1,6 km (metsas, rihmast lahti)
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 2x küljelt küljele, 2x eest taha

Tagurdamine

 1x 2m

Istu-seisa

Kehatunnetus

Muud

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: SK trenn meie tavapäraste harjutuste ja mänguga, seekord ei teinud peale trenni venitust. Lisaks tegime 3x ruutu saatmist ja 4x läbi rõnga jooksmist väikese hüppega.

Lisasöök: hmmm, ma olen kogustega kehv. Ütleme, et paar peotäit vorsti ja pardi südant. Hommikul väike kont

Ilm: päike ja nii soe 🙂

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 1,5 h/1h 15 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s