07.05.2016

Tähelepanekud: Laupäeva hommikud mööduvad mul tavaliselt koertekoolis, kus lootsin selgi korral platsil rahulikult oma koertega harjutusi teha, aga plaan läks erinevatel põhjustel vett vedama. Järgmine kord pean asju paremini korraldama. Pipi veetis päris pika aja autopuuris ja kui ma ta lõpuks sealt välja võtsin, et natuke harjutusi teha, siis ta oli mingil põhjusel väga ülekeenud. Pean veel mõtlema, mis see põhjus oli. Kuna see tuli mulle täieliku üllatusena, siis ei osanud kohe reageeridagi, läksime mugavamasse tsooni (ehk siis koht, kus Pipi suutis rahuneda) ja lihtsalt olime seal natuke. Harjutusi ei teinudki.

Koju tulles oli Pipi jälle rahulik ja tegime õues harjutusi. Aias on mul kavaletid ja see mullasõelumise võrk, mille peal on väga hea harjutusi teha ja Pipi mahub seal ka kaheksakujuliselt kõndima. Erilist tähelepanu olen hakanud Pipi tagurdamisele pöörama. Praegu harjutame üle lati tagurdamist ja lisaks hakkasime harjutama trepist üles tagurdamist. Seda teen ühel 5 cm kõrguste astmetega ja 3 astmega trepil aias. Lähiajal proovin erinevatest tagajalgade tunnetuse harjutustest ka video teha. Ilmselt on seal põhistaar mu vanem koer Kino, kes on rahulikum ja seetõttu on talle selliseid asju lihtsam õpetada 😛

Mängisime päris pikalt Pipiga täna, aga see oli minu jaoks selline õppimise mäng, kus vaatasin, mida ta erinevates olukordades eelistab teha. Kuna vigastustega koertel on erisoovitused mänguks, siis teen ühel hetkel ka sellest video ja postitan siia.

Ja selline lisainfo ka, mida olen juba ammu tahtnud jagada, et kui koeraga liivasel või muul pehmel pinnasel käia, siis võiks lühemad jalutuskäigud teha, sest nii nagu inimeselegi on see koertele väga koormav 🙂

Hmm, lisan veel sellised endale olulised infokillud nagu ringutamine – Pipi on viimastel päevadel mõnuga ja palju ringutanud, mis on väga hea – ja omal initsiatiivil korrektse istumise puudumine 😦 Selle olemasolu üle olin ma nii õnnelik ja nüüd olen kurb, sest ma ei tea, miks Pipi ei paku ilusasti istumist…

Jalutuskäigud:
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 2,3 km (liivakarjääris, metsas, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

Tagurdamine

üle lati, trepist üles

Istu-seisa

Kehatunnetus

6x kavaletid

Muud

kaheksa + seismine 15 sek

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: 15 min rahulik mäng

Lisasöök: –

Ilm: päike ja nii soe 🙂

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist:4,5 h, 2 h/ 30 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s