19.05.2016

Tähelepanekud: Mul on ÜLIHÄID uudiseid! Ma sain koha canine fitness trainer programmi. Nii-nii rõõmus olen selle üle! Põlve kursus lõppes just nädal aega tagasi, hetkel on paus ja juunist on siin jälle oodata videotega postitusi 🙂 Ja niimoodi 8 kuud jutti! 8 kuu möödudes pääsen loodetavasti eksamile ja väga loodan, et see saab edukalt sooritatud. Esialgne info kursuse kohta näitab, et see on ikka väga põhjalik koera füüsilise heaolu kursus, kust ei puudu harjutuste kõrvalt ka näiteks sobiva menüü koostamine. Ma olen väga elevil ja natuke ka hirmul 🙂

Täna võtsin julguse rindu ja käisime kolmekesi poes. Kino ja Pipi pidid ukse taga ootama. Aga ajapuudust arvestades ei tahtnud jalgsi poodi minna ja siis mitte jalutama jõuda koertega. Poodi minekust loobumine ei olnud valik, sest siis ma läheks homme tööle pesemata peaga 😀 Poes käies on meil teel palju aedades edasi-tagasi jooksvaid ja haukuvaid penisid, kelle läheduses Pipi kohe mitte rahu ei suuda säilitada. Ma olin väga uhke ta üle, kui me kahest aiast rahu säilitades möödusime. Alates 3. aiast läks Pipi ärevile, aga ma arvan, et senist arengut arvestades oli kahest aiast rahulikult möödumine väga hea areng. Vahel olen ikka uhke ta üle.

Selline tähelepanek on ka tänasest, et kui me hommikul võimlesime, siis Pipi ei tahtnud kohe üldse mitte raskuse nihutamist teha. Viimase aja kohta tundus see ebatavaline kuni ma taipasin, et unesegaselt olin temaga küll natuke aias olnud ja ta oli soojenduseks jooksnud, aga mitte kaheksaid ega keerutamisi teinud. Parandasin vea, tegime kaheksaid ja koheselt läks raskuse nihutamine korda. Nii tohutult oluline on soojenduse tegemine! Ma panen kirja, et mõni päev proovin ka video teha soojenduseta harjutuste tegemisest vs soojendusega harjutustest.

Sitsimist ei ole ma ikka väga ammu Pipilt palunud, sest see on väga raske harjutus koerale füüsiliselt. Kuna Pipi seda aga pakub, siis sain teada, et võin lasta tal sitsida. Nüüd pakub ta tasakaalulaual kiikdes sitsimist. Kui see talle nii väga meeldib, eks me lisame selle siis oma repertuaari 🙂

Jalutuskäigud:
– hommik: –
– päev/pärastlõuna:  ca 2,6 km
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

2x EK L

Tagurdamine

Istu-seisa

2x 7 EK L

Kehatunnetus

Muud

1x “kiik” TL istudes, 1x “kiik” TL sitsides

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: Kongi jagu hakkliha ja looma magu

Ilm:päike

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: –

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s