29.05.2016

Tähelepanekud: Me Pipiga avasime rannahooaja. Käisime merevees kõndimas. Huuuuh kui külm vesi veel on! Pipi ei ole eriline vee sõber, eelmisel suvel sai ta suure osa oma päevasest toiduportsust meres liikudes, et natukenegi meeldivamaks seda füsioteraapia aspekti muuta. Täna oli Pipi aga üsnagi vabatahtlikult nõus vette kaasa tulema. Täpselt nii kaua kuni tema kõht märjaks sai. Ma olen aru saanud, et koerad taluvad külma paremini, aga tänane veetemperatuur oli vist isegi Pipile külm. Kõndisime siis niimoodi, et ca 20 m vees ja siis paarkümmend liival, siis jälle 20 m vees ja paarkümmend liival. Kokku tuli vast 100-150 m vees kõndimist. Ja proovisin siis vaadata, et Pipil kõht märjaks ei läheks 🙂 Eelmisel aastal oli Pipil väga hea kuivatussüsteem. Tegelikult tuli see ilmselt närvilisusest, sain sellest juba tol ajal aru. Peale vees käimist püherdas ta liivas nagu pöörane. Aga kuivaks sai. Koju jõudes oli liiv juba kah välja pudisenud. Täna ta ei püherdanud, lihtsalt jooksis liivas ja koju jõudes oli ta märg JA liivane. Jessss. Algab see aeg, kui pole mõtet üritadagi koristada. Kuna tal on jooksuaeg, siis ei taha teda õue aedikusse ka ajada.

Igatahes, see vees kõndimine väsitas Pipi heas mõttes väga ära. Ta kõndis ilusa tempoga koduni, et käitunud Kinoga inetult ja magas 6h jutti. Väga lahe 🙂 Varem oli selline nähtus Pipi puhul haruldane. Õhtul tuli sõber Riin mängima ja selleks ajaks pidi Pipi end ikka ärkvele ajama. Pipi on mängus natuke julgemaks läinud ja sai maadluses paar korda isegi peal olla 😛

Õhtul tegime ilusa päeva lõpuks veel mõned võimlemisharjutused. Harjutasime siile, mille puhul eelneb käppade siilile panekule väike tants – koolituse mõttes on tegu täieliku jamaga, aga kahjuks ajab see tants mind iga kord naerma. Isegi kuigi ma tean, et see tuleb. Harjutuste vahel teen ma tihti ka käe puutumist ninaga ja teen seda kõrgele, nii et Pipi peab end tagajalgadele püsti ajama. Ta tasakaal on ikka imekspandavalt hea nagu ka keha kontroll/tunnetus. Praegu on ta hakanud ninaga käe katsumiste vahel sitsima ehk siis ta katsub ninaga kätt ja laskub sitsima, hüppega katsub kätt ja kohe sitsima jne. Nii pakkus ta seda 5x järjest. Muljetavaldav. Põlvekursusel ütles koolitaja mulle, et kui ta end mugavalt tunneb ja ise pakub sitsimist, siis võib temaga seda teha. Samas piilusin fitnessi treeneri loengumaterjale ja seal on üks terve loeng sitsimisest ning antud harjutuse kahepalgelisusest. Nimelt võib sitsimist teha vaid siis, kui koer tõesti suudab näidata piisavat kõhu-, selja- ja vaagnalihaste tugevust ja kontrolli. Kahjuks enamus koeri ei suuda ja siis muutubki sitsimine pigem kahjulikuks. Vat siis.

Muide, Pipil on kintsulihased ikka õige punni läinud. Tema puhul on see ainult hea. Raskuse nihutamist tehes ma ju katsun ta kintse ja kõik lihased on tunda ja väga äge, kuidas need liiguvad ja pingule lähevad. Ülilahe 🙂

Jalutuskäigud:
– hommik: ca 2,3 km
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

1x

Tagurdamine

Istu-seisa

1x 8 EK L

Kehatunnetus

3x siilid

Muud

5x sitsi-seisa

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: ca 5-10 min mängu Riinuga

Lisasöök: Pisike seakont

Ilm:päike

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: –

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s