31.05.2016

Tähelepanekud: Tänane päev oli pesuehtne näide sellest, kuidas koertega tegeleda EI tohiks. Magasin kehvasti, kõigest 5h tuli kokku. Peale tööpäeva olin väsinud. Puhkasin, ei olnud tolku. Hakkasin justkui koertega jalutama minema, aga uksest välja astudes ja nende tohutu elevusega silmitsi seistes sain aru, et olin ikkagi liiga kergesti ärrituv. Läksime koju tagasi ja mängisime aias hoopis. See oli vahva 🙂 Ja Pipi mängis nii-nii innukalt! Tema puhul on see suur asi. Mõtlesin siis ka Pipiga võimlemist teha. Otsin uusi inspireerivaid harjutusi ja see “mägi” on mul sihikule võetud (tänases videos on ka minu ehitatud versioon mäest, mida me eile tegime, originaalvariandi leiab inglise keeles Toto Fit lehelt). Raske harjutus on, aga oma suures edu eufoorias arvan loomulikult, et kõik on võimalik. Kuna meie “mäest” alla tulles ei tahtnud Pipi oa peale astuda (0:25 videos), siis (nagu mõistlik treener ikka) mõtlesin oa võrdusest eraldada ja sellega eraldi Pipi enesekindlust harjutada. Mõeldud-tehtud. Litsusin oa diivani ja kohvilaua vahele ja proovisin seal eraldi seismist (0:49-1:05), raskuskeskme nihutamist (1:06-1:13) ja istu-seisat (1:16-harjutada. See on see võlujärjekord, milles uusi asju peaks tutvustama. Vehkisin siis neid teha ja ise väsinud olles ei märganud, et Pipi väsis nii ära 😦 Ja hakkas lahmima ja oast mööda astuma ja tundus justkui “lohakas” olevat. Mööda astumine ja libisemine selliselt kõrguselt võib kurvasti lõppeda, mina peaks seda eriti hästi teadama, et üks vale liigutus ja vigastus on kerge tulema. Kui ma lõpuks aru sain, et Pipi väsinud oli, siis oli loomulikult liiga hilja ja kahju oli tehtud. Õnneks küll mitte vigastus, aga terve ülejäänud õhtu veetsin väsinud marakratiga, kes ei suutnud üldse olla. Väga piinlik. Soovitan minu vigadest õppida ja ärge teie nii tehke, eks?

Muidu veidi nalja ka: Pipi näeb oma pesus välja nagu paavian 🙂

Jalutuskäigud:
– hommik: –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 kaheksa  1x TK U & EK L

Tagurdamine

Istu-seisa

 2x 5 TK U & EK L

Kehatunnetus

Muud

 kõndimine, seismine

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: 5-10 min mäng

Lisasöök: –

Ilm:päike

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: –

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s