07.06.2016

Tähelepanekud: Täna jällegi jalutasime innukalt ja mind väga üllatas, kui hästi Pipi vastu pidas. Vahva 🙂 Võimlemissooritused olid tagasihoidlikud, hommikul tegime jõuharjutusi, et need kintsud ikka terasest oleksid, ja õhtul harjutasime siilidega koordinatsiooni. Proovisin ka sellist istumist, kus esikäpad on paigal siilide peal ja tagaosa liigub istumiseks ette. Pipi jaoks oli see uus asi, aga sai väga ilusasti ja üllatavalt rahulikult hakkama. Autosse hüppamisega probleeme pole olnud 😛 Jeei!

Jalutuskäigud:
– hommik:  ca 2 km (rannas, osa rihmas, osa rihmast lahti)
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: ca 2,5 km või rohkemgi (metsas, osa rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

1x EK L,

Tagurdamine

Istu-seisa

1x 8 EK L & TK TP

Kehatunnetus

 siile harjutasime ca 3x  1×5 EK siilid

Muud

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: Kongi jagu looma hakkliha ja sisikonda

Ilm:päike

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 30 min / 15 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s