2. kuu kokkuvõte

Teine tegus võimlemiskuu selja taga. Nii võimsaid enne-pärast tulemusi meil ette näidata ei ole kui eelmisel kuul. Aga ma arvan, et tublid oleme ikka olnud ja ei ole lasknud heal vormil kuhugi kaduda 🙂 Hüpermobiilsuse osas ma arvan, et oleme mõnes mõttes jõudnud idüllilise eluni. Pipi vahel küll väsib, aga ma muutun aina paremaks selle äratundmises ja austan ta väsimust ning lasen puhata. Pipi on tänu sellele nüüd kodus muhe ja rahulik, magab palju. Tal ei ole enam midagi püsivuse vastu, saan jätta ta ühte tuppa istuma ja tagasi tulles istub ta ikka sama koha peal 🙂 Oli ka aeg! Autosse hüppamisega meil ka enam probleeme ei ole ja Kino kiusamine on pigem jooksuajast tingitud. Nii et jah, elu on ilus 🙂

Lähme siis statistika juurde 😛

Enne tulemused on pärit 4. maist.

Kaal: Enne 15,5 kg (kaalutud kodus), pärast 16,0 kg (kaalutud kodus). Pipi on umbes pool kilo kaalus juurde võtnud. Loodetavasti on see lihaste arvelt 😛

Kintsu läbimõõt: Enne parem 35 cm, vasak 34,5 cm. Pärast parem 34,5 cm, vasak 34,5 cm. Mingit erinevust mai algusega võrreldes märgata ei ole. Kuna mul ei olnud vahepeal autot ja sain koertega seetõttu vähem tegeleda, siis panustasin pigem saavutatud vormi hoidmisele ja mitte suure lihasmassi kasvatamisele. Kuigi idee Ott Kiivika mõõtu Pipist on ütlemata ahvatlev 😀

Seisak: Sellist vau-efekti, nagu peale esimese kuu möödumist, meil ilmselt ei tule enam. See oli ikka vinge. Selles saavutustunde eufoorias elasin ma veel mitu nädalat. Kuna tagaosa lihasmass kasvanud ei ole, siis ei ole ka suurt erinevust tagaosa kujus piltidelt näha. “Pärast” tagantvaade pildil seisab Pipi natuke liiga harkis jalgadega ja toetub vähem vasakule jalale, aga see ei kajasta ta tavalist seisakut ja ei tekita minus muret. Küll aga olen üllatunud, et Pipi esiosa tundub “pärast” piltidel natuke jõulisem ja tugevam olevat. Väga lahe 🙂 On, mille üle rõõmu tunda jälle. Pluss, muide, nüüd hakkab fitnessi kursusel ka esiotsale harjutusi tulema, nii et tasub lugemas käia 😉

Eest (“enne” vasakul, “pärast” paremal)

Tagant (“enne” vasakul, “pärast” paremal)

Vasakult (“enne” vasakul, “pärast” paremal)

Paremalt (“enne” vasakul, “pärast” paremal)

Harjutused:

Enne. Valisin võrdluseks kaks videot, mille harjutusi nüüd ühe kuu möödudes uuesti tegime. Esimeses videos teeme ebastabiilsetel pindadel seismist, raskuskeskme nihutamist ja istu-seisat. Teises videos proovin Pipiga teha tasakaalulaual seismist, vahele juhtus ka istumist. Esimesest videost jäta esimesed 30 sekundit kohe heaga vahele, see on seismine (iiiigaaaaaav 😀 ) ja “pärast” videos me seda ei tee 🙂 0:40 alustan raskuse nihutamise harjutusega. Jõuame seda teha 4 tk ja Pipi astub eest ära, mida ma võtsin kui väsimuse märki. Pane tähele ka lükkamise tempot, teen seda päris aeglaselt, “pärast” videos on see juba märksa enesekindlam ja tempokam. 0:59 alustame istu-seisa harjutusega, kus Pipi silmnähtavalt selja kõvera hoiab. Samuti üritab Pipi iga istumisega oma vasakut külge natuke laua poole keerata ehk siis sellele vähem toetuda. 1:27 teeb Pipi naljakaid samme ning selgelt hoiab oma vasakut jalga ning näitab väsimust, millest mina kahjuks veel aru ei saanud. Ja 1:38 saab Pipile villand ja pesuehtne väsimuse tants tuleb.

Tasakaalulaual seismise “enne” videos on põhiline tähelepanek Pipi ebamugavustunne tasakaalulaual ja pidev küüru selga tõmbamine. See oli ka üks meie esimesi kordi, nii et pole ka imestada 🙂 “Enne” videos on tasakaalulaua all ainult üks padi. See naljakas edasi-tagasi liikumine on minu hale üritus lauda kõigutada 🙂

Pärast. Pärast harjutused tegin samad, mis meie “enne” videotes, välja arvatud lihtsalt seismine ja tasakaalulaual seismine, mille asemel tegime  istu-seisa harjutust. Esimese harjutusena tegime raskuse nihutamist ning saime teha 10 tk enne, kui Pipi sammu eest astus ja lõpetasime. Sellele järgneb 8 kordust istu-seisat. Pipi ei tunne end sellel suurel padjal liiga mugavalt, aga üldpilt on parem kui “enne” videos, samuti on Pipil kehaline kontroll parem. Selg ei kõverdu nii tugevalt ja samuti ei ole nii tugevaid väsimusmärke, mida ma ignoreeriks. Mis muidugi ei tähenda, et väsimusmärke üldse ei oleks 🙂 Pipi tahab jätkuvalt vasaku külje natuke laua poole keerata, et vasakul jalal koormust vähendada, viimaste korduste ajal hakkab selg ka natuke kõveraks minema. Samuti ei ole see ülearu hea, et ta sellel suurel padjal istudes ettepoole vajub. Lihaste töö mõttes oleks parem pigem tahapoole vajumine, nii et pean seda seadistust natuke parandama.

1:05 alustame tasakaalulaual istu-seisat. Pipi tunneb end paremini ja pane tähele, kaks patja on laua all 🙂 Selg ei lähe ka nii küüru. Me ei ole istu-seisat tasakaalulaual eriti harjutanud, nii et minu enda koordinatsioon vajab lihvimist 😛 1:40 teeb Pipi ka oma lemmiktriki ära ja sitsib korraks üliilusasti sirge seljaga teie rõõmuks 🙂

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s