11.06.2016

Tähelepanekud: Täna käisime lõpuks natuke jalutamas, aga Pipi väsis kiirelt, nii et keerasime otsa kodu poole tagasi. Ma arvan, et see kiiresti väsimine on praegu seotud jooksuajaga, muidu tekib tõesti küsimus, et mis juhtunud on. Hästi natuke võimlesime ka, tegime seismist nii, et esikäpad on siilidel. Lisaks tegime seismist ebastabiilsel pinnal ja seismist nii, et esikäpad on ebastabiilsel pinnal. Viimane kuulub meie kursuse õlalihaste tugevdamise kategooriasse. Kindlasti tuleb nüüd lähiajal harjutusi juurde. Mulle piisas sellest, et pidin üksikasjalikult kirjeldama, mis lihased õla tasakaaluharjutuste juures töötavad…

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: ca 2,0 km (metsas, rihmast lahti)
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

Tagurdamine

Istu-seisa

Kehatunnetus

Muud

 seismine  seismine, õlgade harjutus

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: –

Ilm: vihm

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 30 min/ 15 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s