14.06.2016

Tähelepanekud: Täna võimlesime natuke vähem kui eile, aga see-eest käisime usinasti jalutamas. Lausa 3,2 km! Pipi ei tundunud ära väsivat, aga pean meeles pidama, et iga päev ei saa niimoodi temaga käia. Vahel harva võib 🙂 Tegelikult tahaksin ette võtta meie jalutuskäikude pikemaks muutmise trenni, aga pean sellele natuke mõtlema ja kava paika panema. Kava on alati kõige alus 🙂 Mitmel korral nägin Pipit ilusasti ise istumas. Sellega läheb meil tasa ja targu.

Tänasest ka Kino ja Pipi ebastabiilsel pinnal seismise võrdlusvideo.

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 3,2 km (metsas, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

Tagurdamine

Istu-seisa

1×4 EK TP

Kehatunnetus

siilid

Muud

 sitsimine + tagakäppadel seis seismine 30 sek seismine EK võrel

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: mäng 🙂

Lisasöök: –

Ilm: päike

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 30 min / 15 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s