16.06.2016

Tähelepanekud: Meil Pipiga on nüüd uus projekt käsil, nimelt jalutamisdistantside pikendamine. Tänase seisuga mul veel 100% kindlat plaani ei ole, aga tõenäoliselt lähenen asjale nagu maratoniks treenimisele, kus jalutuspäevad vahelduvad puhkepäevadega. Kuna eelmistel päevadel oli nüüd palju jalutamist, siis täna Pipi puhkas. Sama kehtib homse kohta, sest laupäeval tahame pikemat käiku teha. Eks näis, milliseks meie treeningplaan kujuneb ning mis kõige paremini meid eesmärgile lähemale viib.

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 3x EK L, TK TP

Tagurdamine

Istu-seisa

 1x 8 EK L

Kehatunnetus

 siilid

Muud

 seismine, EK siilid & TP

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: Kongi jagu hakkliha

Ilm: ?

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: –

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s