20.06.2016

Tähelepanekud: Nii, nüüd on mul lausa kaks vahendit, millega jalutuskäigu distantsi mõõta. Sammude põhjal mõõdetud distants tuli 1,7 km ja GPS-põhine distants tuli 2,1 km. Võta näpust, kumb see õige on. Pigem vast arvaks, et see sammudepõhine on õigem. Samuti on sammudepõhist mul lihtsam mõõta. Oluline ei olegi ju reaalne distants aga võrreldavad tulemused. Arvan, et kasutan edaspidi sammupõhist meetodit.

Plaanisin pikema jalutuskäigu teha, aga ühe piduse seltskonna tõttu pidime teise tee valima, mis oli suurest päikese käes ja väga palav hakkas. Nii et halastasin penidele ja kõndisime vähem.

Õhtul ka võimlesime, aga vähem, kui oleks tahtnud. Ma tahaks konkreetset graafikut teha, et mis päeval mis harjutused ja kui palju. Ja kuna mul see mõte on, siis see segab meie harjutuste tegemist. Ma olen selline omamoodi 🙂 Proovin homme selle graafiku ära teha ja siis saab rahus edasi elada 😀

Muide, väike täiendus, proovisime täna Pipiga jälle teha harjutust, kus tagumised käpad on oa peal ja esimesed laual. See on Pipile väga raske harjutus. Alguses seisime nii, siis tegime natuke raskuse nihutamist, siis seisime ja lõpuks proovisime istu-seisat teha. Ma pean ausalt ütlema, et ei ole mitte kunagi näinud Pipit nii hoolikalt oma keha kontrollimas. Nii ilusasti ja aeglaselt laskus istuma ja tõusis üles. Super!

Muide, Pipi on tõesti tihti hakanud korrektselt istuma. Siin ka võrdluspilt:

Pipi istumine

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: 1,7 (või siis 2,1) km (metsas, rihmast lahti)
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 1x TK U & EK L

Tagurdamine

Istu-seisa

 1x 8 EK L  1×5 TK U & EK L

Kehatunnetus

 siilid 2x

Muud

 sitsimine + tagakäppadel seis (ise tegi 🙂 )  seismine 40 sek 2x seismine EK TP  2x 30 sek seismine TK U & EK L

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: kõrvale tulek 5x, kõrvalkõnd 6 peatusega

Lisasöök: Kongi jagu hakkliha

Ilm: päike 🙂

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 30 min / 15 min

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s