21.06.2016

Tähelepanekud: Meie uue graafiku kohaselt ei käi me enam iga päev Pipiga jalutamas (las mõni päev jääda ainult Kinole 🙂 ) ja need päevad on meil keerulisemad võimlemispäevad. Pipi istus palju ise korrektselt ja võimlemine tuli ka ilusasti välja. Selle oaga hakkab Pipi ka paremini sõbraks saama, varsti saame ehk isegi videot näidata. Sikutamismängus on Pipi oluliselt tugevamaks muutunud, ma pean lausa pingutama, et mänguasja käest mitte minema lasta. Ma olen päris kindel, et see on tingitud tagajalgade tugevamaks muutumisest 🙂

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

Tagurdamine

Istu-seisa

 1x 5 EK siilid  2×5 TK U & EK L

Kehatunnetus

 siilid 5x

Muud

3x seismine EK siilid  2x 40 sek seismine TK U & EK L

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: mäng 10-15 min

Lisasöök: Kongi jagu hakkliha

Ilm: päike 🙂

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: –

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s