24.06.2016

Tähelepanekud: Jalutuskäikudest täna puhkasime. Tegelikult oli üldse kogu kamp väsinud (vähemalt Pipi passis ju pool ööd üleval, et minu nägu limpsida), mina olin väsinud ja olgugi, et me tegime natuke harjutusi, siis kõige parem päev selleks ei olnud. Kuna ma panin nii Kino kui Pipi Toto Fit väljakutsele kirja, siis tegime selle kohustusliku kava ära ja kõik. Toto Fit väljakutse tähendab seda, et 6 nädalat saadetakse mulle iga nädala alguses (mis on siis neljapäev) uued harjutused, mis peaksid aitama koera rühti ning kõhu-, selja- ja süvalihaseid tugevdada. Esimesel nädalal on meil järgmised 5 harjutust: 10 sekundit seismist, seismine pea üles-alla liikumisega, istu-seisa, tagurdamine ja külgliikumine.

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: –

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 1x pea üles-alla

Tagurdamine

 3x

Istu-seisa

 1x 10

Kehatunnetus

 külgliikumine 2x

Muud

 10 sek seismine

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: –

Ilm: vihmane

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: ca 1h

Massaaž? Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s