27.06.2016

Tähelepanekud: Uus nädal, uued tuuled 🙂 Kuna meie fookuseks ei ole enam ainult tagajalgade tugevdamine, siis tegin Pipile trenniplaani, kus on (nagu inimestelgi) esiotsapäevad, tagaotsapäevad ja üldiste harjutuste päevad. Ja iga päev on meil lisaks ka süvalihaste väljakutse 🙂 Lisaks tahaksin temaga haka lähiajal sellist spordiala harjutama nagu parkuur. Sisuliselt on see nagu inimeste parkuurgi, kus erinevatel looduslikel ja inimese loodud objektidel tehakse erinevaid tasakaalu- ja koordinatsiooniharjutusi ning kõrgematel tasemetel ka hüppeid. Eestis sellel alal võistelda minu andmetel ei saa, aga ega see meid Pipiga ei takista 🙂 Oma olemuselt on tegu sellise spordialaga, mis peaks Pipile ka kõige kõrgemal tasemel jõukohane olema ja meie võimlemistreeninguid ainult toetama. Igatahes, tahan Pipile uusi asju õpetada, aga ma ei taha seda teha maiusega meelitamise teel. Tahaks mingit põnevamat koolitusmeetodit kasutada, eriti kuna ma (küll subjekiivselt) arvan, et Pipi on äärmiselt nutikas, kiire õppija ja innukas, lihtsalt mina ei oska teda õpetada. Pika jutu moraal on see, et enne, kui ma mingeid uusi trikke talle hakkan õpetama, tahan sheipimise selgeks saada. Selle haard-koor sheipimise, kus uus vinge trikk algab ainult silmapilgutamise klikkimisest. Täna kulutasin meie maiused fitnessi kursuse kodutöö peale ära – tegime Pipiga selja venitajalihaste harjutusi – aga homme alustame kindlasti minule sheipimise õpetamist 😛

 

Jalutuskäigud:
– hommik:  –
– päev/pärastlõuna: –
– õhtu: 1,4 km (metsas, rihmast lahti)

Võimlemisharjutused:

Põrandal

Ebastabiilsel pinnal

Esikäpad kõrgemal

Tagakäpad
kõrgemal

Raskuskeskme liigutamine

 1x 10pea üles-alla

Tagurdamine

5x

Istu-seisa

 1x 10

Kehatunnetus

 külgliikumine 2x  keerutamine nii, et tagakäpad on TP-l;
keerutamine nii, et esikäpad liiguvad siilidde peal

Muud

 10 sek seismine  2x seljalihaste harjutus EK U;
4x kummardamine EK TP

L – laud, TP – tasakaalupadi (V – väike või S – suur), U – uba, VP – võimlemispall, TL – tasakaalulaud, KP – kaldpind, EK – esikäpad, TK – tagakäpad
Näiteks 1×7 tähendab, et tegime ühe korra 7 kordust
Tähistus “EK TP” tähendab, et esikäpad tasakaalupadjal; “EK & TK TP S” tähendab, et nii esikäpad kui ka tagakäpad olid suurel tasakaalupadjal.

Muud harjutused: –

Lisasöök: Kongi jagu hakkliha

Ilm: vihm

Aeg autopuuris kokku/sellest peale aktiivset liikumist: 30 min / 15 min

Massaaž?Ei

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s